pyssligafia

Du är fin....

Kategori:

Jag har nu bestämt mig för att bara träffa människor som jag tycker om och som ger mig kraft och energi!
Jag ska inte anpassa mig för att folk ska tycka om mig. Vill de vara med mig, få de ta mig som jag är!
Jag är trött på samhället som tycker att man ska vara på ett visst sätt och man ska bete sig som alla andra. Sticker man ut är det jobbigt för samhället, för då har man inte anpassat sig efter det utan haft egna vägar och egna tankar och det är ju jätte jobbigt!
Visst måste man anpassa sig lite i livet, men man ska inte tappa sig själv!
Man ska välja sina fighter och stå för det man tycker är viktigt, det andra kanske inte spelar så stor roll!

Du gör mig så glad och du får mig att se fler och fler bra sidor....om mig själv!
Hur konstigt det en låter så tycker jag mer och mer om mig själv, ju mer jag träffar dig!
Du öppnar mina ögon och låter mig se saker jag aldrig sett förut!
Tack för att du vill träffa mig!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: