pyssligafia

Mallorca

Kategori:

Resan till Mallorca var helt fantastiskt. Vad spännande det är att resa med människor man inte känner sedan tidigare. Det kan gå precis hur som helst, och denna resa gick så sjukt bra! Jag var nervös innan eftersom jag inte träffat två av de sex som skulle med, men vi klaffade direkt!
Det var hur kul som helst och alla tog hand om varandra. Så härligt att träffa lite nya människor, och människor man faktiskt tycker om. Dessa människor kändes på riktigt och det kändes som om de tyckte om mig just för att jag va jag. Visst blev de lite påtvingade men hade vi inte klaffat tror jag att det hade känts i hela kroppen, som det gör när jag träffat mina gamla "kompisar".
Tack fina nyvunna vänner!
Hoppas vi kan fortsätta träffas. Kram till er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: