pyssligafia

Resa förlänger livet!

Kategori:

Idag är det dax att åka iväg på resa tillsammans med fin fina vänner. Det är både spännande och nervöst. Jag har aldrig åkt iväg med dessa människor och flera av dem har jag aldrig träffat.
När jag berättade för min bror att de hade frågat om jag ville följa med dem utomlands, så blev svaret:
- Det är ju precis det du behöver, fan vad kul att träffa lite nya människor!!
Visst är det så, men det är lite skrämmande oxå...
Jag är så feg, så jag fattar inte att jag ringde dem och sa:
- Jag följer gärna med er... om jag fortfarande får.
Varför skulle de ha ändrat sig, det var ju inte mer än ett par dagar sedan som jag fick frågan... Så typiskt mig.
Så när flyget var bokat har allt annat rullat på. Jag hänger mest med.
.
Nu är det alltså dax att åka iväg, nästan ensam, med många nya människor.
Nu börjar verkligen min resa, på alla sätt och vis!!!!
Ses om en vecka eller så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: