pyssligafia

Inspiration, ja tack!

Kategori:

Jag lyssnade på Underbara Claras (underbaraclaras.com) sommarprat program på sr.se igår och jag blev så otroligt imponerad och inspirerad.
Vilken tjej alltså. Jag följer hennes blogg, men att få höra hennes sommarprat gjorde att jag tycker om henne ännu mer. Vad härligt det är med kvinnor som vågar stå upp för vad de tycker och känner och våga stå för det. Hon är endast 26 år gammal men ändå har hon kommit så långt. Fantastiskt att man kan leva på det hon gör, det är nog en dröm för många, i alla fall för mig. Tänk att få göra det man verkligen tycker om, sin hobby, och samtidigt få betalt för det. Det är ju helt underbart!
Tack underbara Clara för att du finns och du hjälper fler än du tror i och med din blogg! Fortsätt så!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: